Apvienojot programmēšanas pamatus un savu izdomu, dalībnieki veidos prototipus jau zināmām vai pilnīgi jaunām ierīcēm. Mūsdienīgs kāmīšu barotājs, gudrs atslēgu piekariņš vai sociāla spēle kautrīgajiem – tās ir dažas no idejām, kuras mūsu skolēni izveidojuši jau iepriekš. Nedēļas laikā skolēni izmantos micro:bits kabatas izmēra datorus, dažādus tehnoloģiju rīkus, krāsainas virtenes, šķēres, līmes un citus materiālus, lai radītu ne tikai pašu ideju, bet arī atbilstošu vizuālo tēlu. Piemērota meitenēm un puišiem bez priekšzināšanām programmēšanā.
Norises vieta un laiks: 3.-7.jūnijs, G.Zemgala gatve 78, Rīga, no plkst. 9.00 – 17.00
Skolēnu vecums: no 9 – 13 gadiem
Darba valoda: latviešu
Dalības maksa: 210 eur
Priekšzināšanas: nav nepieciešamas
Izzinošas nodarbības dienas pirmajā pusē:
Pr.: Programmē micro:bit mikrodatoru un radi idejas savam projektam
Otr.: Attīsti savu ideju – raksti micro:bit kodu un veido ierīces dizainu
Tr.: Radi savas idejas nosaukumu, moto un logo, izveido tam unikālu mājas lapu
Cet.: Gūsti pārliecību par savām prezentācijas prasmēm mūsu runas treniņā
Pk: Kāp uz demo dienas skatuves, lai prezentētu savu ideju klātesošajiem
Aktīvas nodarbības dienas otrajā pusē:
sportiskas aktivitātes, komandu spēles, orientēšanās, aktivitātes ārpus telpām visiem skolēniem kopā, vizīte IT uzņēmumā.
Tehnoloģiju nometne “Jaunais spēļu veidotājs”
Izzinoša nometne skolēniem, kurus aizrauj spēļu pasaule. Nometnes laikā dalībnieki programmēs savu versiju dažādām populārām datorspēlēm, radīs savu varoņu izskatu un spēles sižetu, kā arī izmantos micro:bit mikrodatoru, lai padarītu spēli aizraujošāku. Brīvajā laikā dalībnieki kombinēs papīru, kartonu, slēdžus un sensorus, lai izveidotu spēļu pultis, spēlēs izzinošas galda spēles un sadarboties dažādās aktīvās komandas rotaļās brīvā dabā. Piemērota meitenēm un puišiem bez priekšzināšanām programmēšanā.
Norises vietas:
- -14.jūnijs, G.Zemgala gatve 78, Rīga, kopstrādes telpa Teikums
- -12.jūlijs, Mārupes pamatskola, Viskalnu iela 7, Tīraine
Norises laiks: katru dienu no plkst. 9.00 – 17.00
Skolēnu vecums: no 9-13 gadiem
Darba valoda: latviešu
Dalības maksa: 10.-14.jūnijs – 210 eur, 8.-12.jūlijs – 190 eur
Priekšzināšanas: nav nepieciešamas
Izzinošās nodarbības dienas pirmajā pusē:
Pr.: Radi spēles un varoņu dizainu, kā arī neparastu spēles stāstījumu (storytelling)
Otr.: Modelē un izdrukā unikālu 3D spēles pulti, un izmanto to savā spēlē
Tr.: Apvieno realitāti ar spēļu pasauli un radi programmu, kas reaģē uz Tavām kustībām
Cet.: Izmanto gatavus kodus populārām datorspēlēm, testē, atkļūdo un uzlabo tos, kā vēlies
Pk: Apkopo nedēļas laikā izveidotos projektus, lai radītu interaktīvu spēļu istabu
Aktīvas nodarbības dienas otrajā pusē:
sportiskas aktivitātes, komandu spēles, orientēšanās, aktivitātes ārpus telpām visiem skolēniem kopā, vizīte virtuālās realitātes studijā
Tehnoloģiju nometne “Programmētāju piedzīvojums nākotnē”
Kāda izskatīsies nākotnes tehnoloģiju pasaule? Kādas būs gudrās ierīces, kas palīdzēs cilvēkiem sportot, zīmēt vai muzicēt? Kā tās izveidot pašiem? Nometnes laikā skolēniem būs iespēja ielūkoties nākotnes tehnoloģiju pasaulē un rast atbildes uz šiem jautājumiem. Dalībnieki klausīsies, pētīs, plānos, sportos, zīmēs, programmēs un būvēs, lai izveidotu nākotnes gudrās pilsētas maketu. Piemērota meitenēm un puišiem bez priekšzināšanām programmēšanā.
Norises vietas:
- -21.jūnijs, G.Zemgala gatve 78, Rīga, bērniem no 7 – 9 gadu vecumam, krievu val., dalības maksa 210 eur
- -5.jūlijs, Mārupes pamatskola, bērniem no 9 – 13 gadu vecumam, latviešu val., dalības maksa 190 eur
- -19.jūlijs, Rīgas Valsts vācu ģimnāzija, bērniem vecumā no 9 – 13 gadiem, krievu val., dalības maksa 190 eur
- -26.jūlijs, Rīgas Valsts vācu ģimnāzija, bērniem vecumā no 7 – 9 gadiem, latviešu val., dalības maksa 190 eur
Norises laiks: katru dienu no plkst. 9.00 – 17.00
Priekšzināšanas: nav nepieciešamas
Izzinošās nodarbības dienas pirmajā pusē:
Pr.: Mūzika un programmēšana – veido interaktīvus mūzikas instrumentus
Otr.: Māksla un programmēšana – zīmē animācijas un figūras JavaScript valodā
Tr.: Nākotnes māja un skola – veido 3D modeļus un izdrukā tos ar 3D printeri
Cet.: Sports un programmēšana – programmē interaktīvas sporta spēles Scratchā
Pk: Nākotnes pilsēta – veido un prezentē kopīgu nākotnes 3D pilsētas maketu
Aktīvas nodarbības dienas otrajā pusē:
sportiskas aktivitātes, komandu spēles, orientēšanās, aktivitātes ārpus telpām visiem skolēniem kopā, vizīte Universitātē